سوالات متداول کاربران

  1. نحوه استفاده از خدمات سایت دکتر پلاس چگونه است؟
  2. برای استفاده از خدمات سایت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و پس از ثبت نام جهت مشاهده پزشکان و دریافت نوبت اقدام فرمایید.
  3. آیا هنگام دریافت نوبت باید مبلغ ویزیت پرداخت شود؟
  4. خیر- کل مبلغ ویزیت در مطب پزشک پرداخت می گردد فقط در هنگام دریافت نوبت باید یک مبلغ جزئی جهت رزرو نوبت (این مبلغ جدا از مبلغ ویزیت پزشک می باشد) پرداخت گردد.
  5. آیا امکان لغو نوبت وجود دارد؟
  6. بله - تا 24 ساعت قبل از زمان نوبت شما قادر به لغو نوبت رزرو شده می باشید و مبلغ رزرو به حساب کاربری شما برگردانده می شود ولی اگر لغو نوبت بعد از 24 ساعت مانده به زمان رزرو شده انجام پذیرد هیچ مبلغی به حساب شما برگردانده نمی شود.
  7. اگر در حین کار مشکل فنی برای من ایجاد شد چگونه حل خواهد شد؟
  8. تیم پشتیبانی دکتر پلاس به طور 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما می باشد. در صورت بروز مشکل با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  9. آیا استفاده از خدمات دکتر پلاس رایگان است؟
  10. کلیه خدمات در دکتر پلاس در ابتدا کاملا رایگان بود ولی به دلیل کم لطفی برخی از کاربران (اخذ نوبت و عدم حضور در مطب) مبلغی جزئی جهت رزرو نوبت پزشک مربوطه پرداخت می شود تا از حضور و عدم حضور شما در مطب پزشک مورد نظر اطمینان حاصل گردد.
  11. آیا تمامی پزشکان عضو سامانه دکتر پلاس هستند؟
  12. در حال حاضر خیر ولی این هدف نهایی ما محسوب می شود. ما در حال حاضر با پزشکانی که تمایل به همکاری برای ارائه خدمات لذت بخش دارند و بیمار برای آنها از جایگاه با اهمیتی برخوردار است همکاری میکنیم.
  13. مزایای دکتر پلاس برای کاربران چیست؟
  14. تسهیل در جستجو و اخذ نوبت از پزشک مورد نظر ، مشاهده نزدیک ترین پزشکان با تخصص های گوناگون ،عدم نیاز به حضور در مطب جهت اخذ نوبت ، امکان لغو نوبت با یک کلیک و بدون نیاز به تماس تلفنی ، یاد آوری زمان رزرو شده به کاربر یک روز قبل.
  15. آیا میتوانم نزدیک ترین مطب ، درمانگاه و یا کلینیک به منزلم را پیدا کنم؟
  16. اصلی ترین مزیت دکتر پلاس مشاهده نزدیک ترین پزشکان در اطراف شما می باشد به این صورت که با مشخص کردن مبدا خود قادر به مشاهده پزشکان اطراف خود می باشید.
  17. چگونه می توانم عضوی از دکتر پلاس باشم؟
  18. کافی است با وارد کردن اطلاعات اولیه خود و ایجاد حساب کاربری در سایت ، عضو سامانه دکترپلاس شوید و پس از تایید ما و تکمیل اطلاعات توسط شما (برای مثال سوابق تحصیلی، رزومه کاری ، بیمه‌‏های طرف قرارداد ، آدرس و موقعیت جغرافیایی مطب خود روی نقشه را وارد کنید.) میتوانید از خدمات ما بهره‌مند شوید.
  19. نوبت های روزانه من چگونه تنظیم می گردند؟
  20. در بخش زمان‌بندی می‌‏توانید با انتخاب هر یک از مکان‌های حضور، برنامه زمانی خود را در هر یک از روزهای هفته تا حتی یک سال آینده تنظیم و مدیریت کنید.
  21. چنانچه من در بیش از یک محل مشغول طبابت باشم آیا امکان نمایش آنها و نوبت گیری فراهم میباشد؟
  22. شما می توانید آدرس مکان‌هایی که در آن‌ها مشغول طبابت هستید شامل مطب، درمانگاه و یا بیمارستان‌ها به همراه خدمات قابل ارائه در هر یک از آن‌ها و مدت زمان و هزینه ارائه هر خدمت را در سامانه وارد کنید.
  23. در حین کار مشکل فنی برای من ایجاد شد چگونه حل خواهد شد؟
  24. تیم پشتیبانی دکتر پلاس به طور 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما می باشد. در صورت بروز مشکل با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  25. مزایای دکتر پلاس برای پزشکان چیست؟
  26. مشاهده مطب شما توسط نزدیکترین بیماران اطراف شما روی نقشه، مشاهده مطب شما روی نقشه توسط کاربران در منطقه ، شهر و کشور، مدیریت مطب در هر لحظه از شبانه روز ، امکان کنسل کردن نوبت های رزرو شده در یک روز مشخص با یک کلیک و اطلاع رسانی به افرادی که نوبت رزرو کرده اند ، دریافت گزارش های متعدد آماری از مطب ، مشاهده رتبه خود در بین پزشکان عضو دکتر پلاس.
  27. آیا امکان لغو نوبت یک روز خاص وجود دارد؟
  28. شما میتوانید در هر زمان نوبتهای دریافت شده در بازه زمانی مد نظر را لغو نمائید و ما به کلیه بیماران شما اطلاع خواهیم داد و زمان پیشنهادی شما را نیز به پروفایل آنها جهت دریافت نوبت جدید ارسال مینمائیم.
  29. جایگاه منشی مطب در این سیستم کجا است؟
  30. در این سامانه منشی اصلی ترین وظیفه را دارا میباشد. در این سامانه منشی اصلی ترین وظیفه را دارا منشی میتواند با مجوز پزشک از پروفایل مربوطه استفاده کرده و کلیه دستورات پزشک از قبیل تائید و لغو نوبتها را برعهده بگیرد.